با کلاسیما همه چی یاد بگیر

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ساخت قلم لمسی برای موبایل و تبلت

 

امروز برای شما اموزش ساخت قلم لمسی برای تلفن های هوشمند را آماده کردیم . از این قلم هوشمند می توانید برای نقاشی کردن در تلفن همراه یا تبلت استفاده کنید .

و در آخر صفجه لینک دانلود نرم افزار تابلو وایت برد اندروید نیز قرار داده شده است.

 

 

 

 

وسایل لازم برای ساخت قلم لمسی :

 

لوله خودکار

ورق فویل المینیومی

پنبه

قیچی

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

ونوم 2

فیلم ونوم 2 دوبله فارسی 

 

دانلود فیلم ونوم 2 بگذارید کارنیج بیاید (Venom Let There Be Carnage) ادی براک تلاش می کند تا با زندگی جدید و توانایی ابرانسانی که توسط یک موجود بیگانه در اختیارش قرار گرفته، سازگار شود و در عین حال هم بتواند به خوبی از آن استفاده کند. براک سعی می کند با قاتل زنجیره ای کلتوس کاسدی مصاحبه کند، اما او پس از یک اعدام ناموفق از زندان فرار می کند، دوباره دست به کشتار می زند ...

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

دو ترفند جالب برای فتوشاپ

دو ترفند جالب دیگه برای طراحی در فتوشاپ

 

 

امروز نیز دوباره دو ترفند جالب دیگه برای طراحی با فتوشاپ به صورت رایگان برای شما اماده کردم .امیدوارم که لذت ببرید.

 

 

 

 

 

با کلاسیما همراه باشید ...

 

برای مشاهده روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

آموزش تکنیک فتوشاپ

                                              دو تکنیک خیلی جالب زیر 60 ثانیه

 

 

 

امروز برای شما دو تا تکنیک خیلی جالب در برنامه ی فتوشاپ برای شما آماده کردم که در طراحی ها خیلی کمک زیادی می تونه کنه و به راحتی می تونید عکس های خارق العاده ای برای خودتون طراحی کنید و می تونید برای پروفایل هاتون استفاده کنید.

 

 

 

پس با کلاسیما همراه باشید ...

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

حکایت از سعدی

چندین حکایت زیبا از سعدی

 

 

 

 

حکایت از باب چهارم در فواید خاموشی

 
بازرگانی را هزار دینار خسارت افتاد. پسر را گفت: باید که این سخن با هیچکس در بین ننهی. گفت: ای پدر فرمان تو راست، نگویم ولیکن خواهم مرا بر فایده این مطلع گردانی که مصلحت در نهان داشتن چیست؟ گفت: تا مصیبت دو نشود: یکی نقصان مایه و دیگر شماتت همسایه.
 
مگوی اندُه خویش با دشمنان
که «لاحَول» گویند شادی کنان
 
 
جوانی خردمند از فنون فضایل حظی وافر داشت و طبعی نافر چندان که در محافل دانشمندان نشستی زبان سخن ببستی باری پدرش گفت ای پسر تو نیز انچه دانی بگوی گفت ترسم که بپرسند از انچه ندانم و شرمساری برم.
 
 
نشنیدی که صوفیی می‌کوفت
زیر نعلین خویش میخی چند؟
آستینش گرفت سرهنگی
که بیا نعل بر ستورم بند
 
 
 
ناخوش آوازی به بانگ بلند قرآن همی‌خواند. صاحبدلی برو بگذشت گفت: تو را مشاهره چندست؟ گفت: هیچ. گفت: پس این زحمت خود چندین چرا همی‌دهی؟ گفت: از بهر خدای میخوانم. گفت: از بهر خدای مخوان.
 
 
گر تو قرآن بدین نمط خوانی
ببری رونق مسلمانی

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود پاسخنامه کتاب انگلیسی Active Skills For Reading 2

سری کتاب های Active Skills for Reading مجموعه ای مناسب برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی از سطوح A2 تا C1 است. این مجموعه که بر اساس سیستم امریکایی تدوین شده است می تواند برای دو منظور تقویت مهارت خواندن و همچنین مهارت شنیداری مورد استفاده قرار گیرید.

کتاب های Active Skills for Reading در پنج سطح از Intro تا سطح 4 طبقه بندی گردیده که در یک از کتاب ها شامل 12 درس می باشد. در هر یک از دروس، متون مناسب و در سطح همان کتاب ارائه گردیده و پس از متون زبان آموز با سوالاتی مواجه می برای هر یک از دروس فایل های صوتی با لهجه امریکن ارائه گردیده و تمامی متون را به صورت واضح و شفاف تلفظ نموده است و می تواند برای تقویت مهارت شنیداری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

تبلیغ

اینجا محل تبلیغات شماست

موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود کتاب انگلیسی Active Skills For Reading 2

یکی از کتب زبان انگلیسی که در موسسات تدریس می‌شود، کتاب "Active Skills For Reading 2" می‌باشد. شما همینک می‌توانید این کتاب را به صورت رایگان از کلاسینو دریافت کنید.

 

ACTIVE 2

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰

توضیحات

 

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰

صرفا جهت تفکر

 

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

موافقین ۱ مخالفین ۰